torsdag den 1. november 2012

Halloweeeeeeeeen! And so on....

fedt at se at der er så mange der følger med i vores blog! Antallet af besøgende stiger hele tiden, og jeg har fået henvendelser om vi ikke kan skrive lidt oftere i den. Det er virkelig så motiverende at vide, at det rent faktisk sidder nogen og har en interesse i det man sidder og bruger tid på at skrive. 
Idéen med denne blog var faktisk oprindeligt primært at holde familie og de nærmeste venner opdateret, så vi ikke skal sidde og skrive en update til alle og enhver, hvilket vi på ingen måde ville have tid til! Så vi tænkte at det ville være meget smartere at smide det hele i én blog, hvor man også kan se billeder, osv.
Men så tænkte vi at andre studerende, der overvejede ophold i USA nok også ville have glæde af den, for det ville vi selv klart have haft, hvis vi havde haft muligheden for at følge med i sådan en blog her, før vi tog afsted, så nu er den vist en blanding af en inspirationsblog og en update-i-vores-liv blog. :)
Jeg kan se på blogstatistikken at flere og flere finder vej til denne blog ved at søge på søgeord som "udlandsstudier" eller "studer i USA", så jeg håber at denne blog er en hjælp til de nysgerrige!

I går var det Halloween, og hvor var det fedt at se folk der går all-in med deres kostumer og især dekoration på husene... De gør sindssygt meget ud af deres udklædninger, det er så rocker fedt at opleve. Vi kom desværre aldrig til Halloween Parade i West L.A., som jo næsten er obligatorisk at deltage i, nu man er her, da vi havde time om aftenen.

 Vi blev bare i Westwood og hang ud med andre studerende. Meget vellykket aften synes jeg. Lidt kedeligt at det var på en hverdag, men så er det jo bare godt at vi har timer om aftenen. ;)




Tre af vores roomies er flyttet ud de sidste par dage, og der kom en ny ind af døren for en halv time siden. Forhåbentlig flytter der ikke lige pludselig en weirdo ind. Er faktisk rigtig glad for dem som bor her nu. Jeg har hørt fra de andre at nogle af dem som har boet her før har været ret sære... Plus jeg jo også havde en (heldigvis) kort fornøjelse af min redhead roomie der i starten. Oh please god, no more weird people!!!


Det bliver en hektisk men fed weekend! På lørdag skal vi være publikum i The Voice, hvor vi skal se Usher og Shakira optræde. Søndag skal vi se Lakers kamp mod Pistons. Glæder mig helt vildt meget til begge begivenheder. Jeg elsker L.A.!!!!

Nå men nu vil jeg snart ned at træne, kan lige nå det før min time starter!
Over'n'out!

3 kommentarer:

  1. Hej tøser,

    I holder gang i den "over there"!

    Hvad er Henry klædt ud som..? Black widow?

    Overvejede ellers at besøge Jer over julen, men jeg tror sgu jeg er blevet for gammel til det tempo. Tror det bliver det sædvanlige med at spise mig tyk i julekager hjemme foran pejsen :)

    SvarSlet
  2. Hey Charlotte!! Ja, her er for viiiildt, vi har det ret godt ;)
    Henrette er bare mit lille, uskyldige jeg kunne bide lidt i, når jeg blev tørstig ;P

    Hahahaha, nå du er da ellers velkommen! L.A. skal, skal SKAAAAL opleves min. 1 gang!! Håber i har det godt i DK :D

    SvarSlet
  3. *mit lille, uskyldige offer

    SvarSlet