søndag den 4. november 2012

A shopaholic's confessions

Okay jeg indrømmer det: Jeg er shopaholic, i hvert fald en lille smule. Ikke typen der overhovedet, aldrig nogensinde kan stoppe med at købe, jeg har heldigvis en god portion selvdiciplin, der kommer til udtryk en gang imellem, hvis jeg har brugt mange penge på en gang, eller hvis en ting koster mere end hvad godt er.
Hvis jeg ser noget jeg virkelig gerne vil eje, er det svært at lade være med at købe, så derfor gik det - nok ikke særligt overraskende - overboard med shopping i dag, da vi var på Premium Outlets i Camarillo. Fik købt en masse rigtig fine ting til en brøkdel af normalprisen, og en slik i forhold til priser i DK. Fik bl.a. Denne rigtig fine Calvin Klein pung (ko pels tror jeg, føles i hvert fald sådan) til halv pris, to Ecko t-shirts til mine brødre, Ecko joggingbukser (lidt under 100 kr for alle tre ting!!!), disse Nike Free sko (ca. 300 kr), læderjakke fra Bebe, make-up fra MAC til nærmest ingen penge, Adidas tøj, osv.... Listen er lang ;)



Det er så fantastisk med deres outlets herover, jeg ville nok min. ha brugt 3 gange så mange penge, hvis jeg havde købt tingene til normalpris i alm butikker herover, og nok 5 gange så meget i DK!!

Udover vores shop-amok dag her, vil jeg også gerne udtrykke evindelig kærlighed til min Water Bobble
Den gør mit liv så meget lettere og bedre. Fyld på fra hanen og drik amok af Californiens ellers lidt klammo klor-postevand! Der er nemlig et filter, der sidder på proppen, som det ses på billedet, så vandet bliver filtreret når man drikker af flasken. Så er den også ret fancy pancy at se på. Vi blev nærmest angrebet af en butiksassistent i dag, da vi var ude at shoppe, fordi hun bare skulle vide hvor vi havde købt dem.

Skolemæssigt føler jeg mig rigtig motiveret i øjeblikket, især i Advertising Design. 
Sidste uge skulle vi tage 2 billeder, som hvert repræsenterer hvad vi forbinder med to bestemte ting og supplere med en tekst på. I kan jo prøve at gætte hvad? ;D
Jeg er selv blevet rigtig tilfreds med resultatet, og synes det har lykkedes mig at fange de følelser og associationer jeg forbinder med de to ting helt perfekt.




Vi skulle rigtigt have været til Shakira og Usher koncert i dag, med det blev desværre aflyst i sidste øjeblik.... :/ Øv øv... Måske bliver den afholdt på et senere tidspunkt.
Ellers hedder det jo Lakers kamp i morgen! Det glæder jeg mig rigtig meget til. Håber Cobe Bryant spiller, har hørt rygter om han er skadet... Please no! Og så skal de fandme også vinde, vi bringer en håndfuld good luck med i taskerne! ;) De har nemlig haft en super ringe start her i sæsonen og tabt en del, hvis ikke alle deres kampe indtil videre...

Føj for satan, ved ikke hvad der er med mig og insekter, ved ikke hvorfor de åbenbart altid er tiltrukket af mig "i flokken". Det er sgu altid mig de ender på. Har lige opdaget en kæmpe et eller andet (ligner en blanding af en græshoppe og edderkop, aner ikke hvad det er for et insekt) der kravlede rundt på min fod, mens jeg har siddet og skrevet denne blog. Eeewww.. Nogen der ved om de er tiltrukket af specielle blodtyper eller noget. Det kan ikke være et tilfælde at de altid er så tiltrukket af mig! :/
Ingen af de andre her i huset har oplevet insekter på dem, men der kravler fandme altid en edderkop på min trøje, eller et eller andet sh*t på min fod mens jeg sidder på nettet eller ser tv. Og desuden er jeg altid den der får 30 myggestik i Marokko, mens resten af familien får 3-4 stk!! Come on, det kan ikke være tilfældigt eller uheld. Jeg må have noget særligt de godt kan lide. :P

Nå men jeg vil i seng nu, er ubeskrivelig træt.... Lang dag, dog med godt indhold.

Hav det godt så længe, until next time. Stay tuned ;)
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar