onsdag den 17. oktober 2012

L.A. is addicting!

Så er vi kommet godt igang med studierne herover, og alt er efterhånden faldet på plads. Måske endda alt for godt på plads, for lige nu gør tanken om at vi "allerede" skal hjem igen om 3 måneder os ret sørgelige.... Her er rigtig dejligt; vejret, menneskerne, oplevelserne osv osv. Det hele fungerer rigtig godt lige nu i hvert fald.
Vi har valgt fire forskellige kurser som alle varer 3 timer pr. møde. Vi har timer mandag-torsdag aften, ja aften! Meget mærkeligt at skulle vende sig til at være i skole om aftenen... Men så når man det man skal om dagen, inkl. at sove godt og længe ;)




Alle vores fag er indenfor marketing, og vi er begge rigtigt begejstret over undervisernes entusiasme herover. Det er vildt imponerende, så meget som de er skabt til at undervise lige netop i deres respektive fagområder. Det lyser ud af dem hvor meget de brænder for at lære fra sig.

Ellers har vi været i Universal Studios, som også var en rigtig god oplevelse. Underholdning i lange baner... Udover det har vi shoppet rigtig meget, man er jo ikke til at stoppe når man først er kommet godt igang. :D





Vi overvejer faktisk at forlænge vores ophold hvis vi finder en praktikplads. Vi skal jo alligevel på praktik i næste semester i DK, så hvorfor ikke få det bedste ud af det, nu hvor vi er så godt igang? Jeg havde vitterligt ingen anelse om hvad jeg skulle vælge i DK, men her er det lige modsat, der er for mange steder jeg gerne vil hen!!! Jeg har indtil videre sendt en ansøgning til Warner Bros, NBCUniversal og Google. Jeg har også Apple, Adobe, Amazon, Ernest&Young og et par andre i tankerne. Jeg ved at jeg kunne få uendelig meget mere ud af et praktikophold her end nogen steder i DK. Entusiasme er et helt andet begreb herover, believe me!!!!

Men hvad kan man ellers forvente af verdens Metropolis?? ;) Wish me luck! XXX

Ingen kommentarer:

Send en kommentar