onsdag den 24. oktober 2012

Hollywood livin'...

Synes lige det var paa tide med en lille update...
Skriver fra Powell Library i UCLA, og her er vist ikke lige noget dansk tastatur til raadighed, saa jeg bytter lige et par bogstaver ud ;) 
Det gaar fremragende herover, L.A. er stadig varmt og dejligt. Lidt maerkeligt at her er saa varmt og solskin i slutningen af oktober, men jeg klager bestemt ikke.
Dagen i dag er for mit vedkommende gaaet med at faa sendt praktik ansoegninger afsted. Jeg haaber virkelig det vil lykkes for mig at finde praktikplads herover, vil det i hvert fald virkelig gerne. Det er en lidt kringlet process, da det ikke var noget vi havde planlagt da vi tog hjemmefra, derfor skal vi have en ny type visum efter dette udloeber, og vi har ikke saa lang tid at loebe paa osv. Men hvor der er vilje er der vej. Tror i hvert fald paa det.

Vi har besluttet os for at tage til Las Vegas i naeste maaned. Det bliver saa fedt, glaeder mig helt sindssygt til at opleve byen! Den skulle vaere noget helt for sig selv. Vi tager afsted sammen med nogle andre danske studerende, der ogsaa studerer paa UCLA. Vi overvejer lidt at koere i bil, men jeg ved ikke om det maaske er en bedre ide at flyve, da vi helst ikke vil risikere at gaa i staa midt i Nevada oerkenen... Ville ik vaere saa fedt igen.

Ellers skal vi faktisk nogle ret fede ting i denne uge. Jeg fandt et par gratis koncert billetter til os til Jimmy Kimmel Live, hvor Ciara giver mini koncert i morgen i Hollywood. Det er bare saa fedt, vi er begge vilde med Ciara. Derudover er vi blevet inviteret til en galla premiere paa The Man With the Iron Fist af nogle venner, der kender instruktoeren. To rigtig fede, eksklusive events paa en uge, ja tak! Det hedder jo Hollywood ;)

Oh well... min time starter om 50 min, og jeg har en lang gaatur paa tvaers af campus. Saa jeg hopper videre.

Godnat, DK! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar